نمایندگی تعمیر
جارو برقی ال جی در اصفهان

معتبرترین و بزرگترین نمایندگی لوازم خانگی ال جی در اصفهان

Nicolas Black

۴۰+
سال تجربه

چرا برای تعمیر جارو برقی ال جی مرکز حامی را انتخاب کنیم؟

حامی الجی بزرگترین مرکز خدمات پس از فروش و نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی ال جی و دیپوینت می باشد. ضمانت تعمیر را فقط در مرکز حامی الجی دریافت نمایید.

مرکز خدمات حامی الجی

ما در نمایندگی تعمیرات حامی الجی اصفهان آماده‌ایم تا تمام لوازم خانگی شما از جمله: یخچال فریزر، ساید بای ساید، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، جاروبرقی و انواع ماکروفر و سولاردوم را به بهترین نحو، عیب‌یابی و تعمیر کنیم. شرکت مشتریان گلدیران، نماینده اصلی تعمیرات و پشتیبانی محصولات الجی در ایران به‌شمار می‌رود. شما می‌توانید درصورت نیاز به پشتیبانی یا مشاوره و راهنمایی، با شماره تلفن 03132299999 تماس حاصل فرمایید. نمایندگی الجی در اصفهان برای راحتی و آسایش شهروندان عزیز اصفهانی تعمیرات محصولات الجی را در منزل یا در محل شما انجام می‌دهد.

  • ضمانت خدمات
  • نمایندگی مجاز
  • خدمات سراسر اصفهان

نمایندگی رسمی

نمایندگی رسمی تعمیر یخچال ساید بای ساید ال جی

تکنسین های مجرب

تمامی تکنسین ها آموزش دیده در نمایندگی ها می باشند

تضمین خدمات

خدمات انجام شده در نمایندگی تعمیر یخچال ساید ال جی با ضمانت نامه کتبی انجام می شود.

صرفه جویی در هزینه

تعمیرات یخچال ساید الجی شما با قطعات اصلی انجام می شود و نیاز به مراجعه پی در پی برای تعمیرات مجدد نیستید.

نمایندگی تعمیرات

جاروبرقی ال جی

جاروبرقی یکی از وسایل برقی ضروری برای نظافت در منازل می باشد. جاروبرقی ها بسته به کیفیت، دفعات استفاده و نگهداری کلی، معمولا بین 8 تا 12 سال عمر می کنند. با نگهداری و تعمیر جاروبرقی در صورت نیاز می توانید عمر مفید آن را افزایش داده و هزینه واقعی آن را کاهش دهید.

جاروبرقی ها از لحاظ ظاهری دارای چند نوع طراحی هستند. رایج ترین جاروبرقی ها به صورت عمودی و قوطی است. جاروبرقی قائم دارای موتور و نوار ضرب در یک واحد است. جاروبرقی قوطی دارای موتور و کیسه ذخیره سازی در قوطی و میله ضرب در یک سر برق جداگانه است که دو واحد توسط یک شلنگ به هم متصل شده اند.

در بازار فروش لوازم برقی مانند جاروبرقی برند های متنوع و مختلفی که شامل برندهای خارجی و ایرانی می باشد وجود دارد. یکی از شناخته شده ترین ها برند ال جی می باشد. این نوع جاربرقی در مدل ها مختلفی تولید می شود. بعد از مدت ها استفاده از آن ممکن است جاروبرقی شما نیاز به سرویس و تعمیر داشته باشد. در این صورت چگونه می توان آن را تعمیر کرد؟

تعمیر جاروبرقی ال جی در اصفهان

ما اینجا هستیم که با شما در مورد مشکلات جاروبرقی ال جی صحبت کنیم. شما می توانید با دنبال کردن صفحه ما بیشتر با نمایندگی تعمیر جاروبرقی ال جی در اصفهان آشنا شوید. همانطور که می دانید استفاده از هر وسیله برقی نیاز به تعمیر و سرویس دوره ای دارد و پیدا کردن یک مرکز معتبر در این مسیر می توان بسیار کمک کننده باشد.

مرکز تعمیر جارو برقی ال جی در اصفهان
نمایندگی تعمیرات

نمایندگی تعمیر جاروبرقی ال جی در اصفهان

نمایندگی حامی ال جی از مراکز قدیمی و دارای سابقه طولانی در زمینه تعمیر جاروبرقی ال جی در اصفهان می باشد. این مرکز با داشتن پرسنل و تعمیر کاران حرفه ای آموزش دیده جاروبرقی را بررسی و به راحتی عیب یابی می کنند و در نهایت قطعه آسیب دیده را تعمیر و یا تعویض می کنند.

مزایای استفاده از خدمات نمایندگی حامی الجی

  • سابقه تعمیر طولانی مدت
  • کارشناسان و تعمیرکاران مجرب و حرفه ای
  • سرویس دهی و تعمیر در کمترین زمان
  • تعویض قطعات با اصل و اورجینال
  • هزینه کمتر تعمیرات
نمایندگی تعمیرات

چه نوع جارو برقی هایی در این مرکز تعمیر می شود؟

نمایندگی تعمیر جارو برقی ال جی در اصفهان آماده ارائه انواع خدمات سرویس و تعمیر جاروبرقی برند ال جی می باشد. در این مرکز انواع جاربرقی از مدل های مختلف ال جی قدیمی و جدید مانند جارو برقی های بدون پاکت، بی سیم، کیسه ای، مخزن دار، شارژی، هوشمند با موتور اینورتر و ... تعمیر می شود. در این مکان تعویض قطعات با ضمانت اصل بودن انجام می شود.

تعمیر انواع جاروبرقی ال جی
خرابی های جارو برقی ال جی
نشانه های خرابی جارو برقی

علائم نشاندهنده خرابی جاروبرقی ال جی

در اینجا، ما برخی از رایج ترین مشکلات جاروبرقی و کارهایی که می توانید برای صرفه جویی در دستگاه خود انجام دهید را بیان کرده ایم :

  • مکش ضعیف
  • موتور معیوب
  • عمر کارکرد جاروبرقی
  • صدای بیش از حد جارو برقی
  • کثیف بودن فیلتر
نشانه های خرابی جاروبرقی

جاروبرقی ال جی مکش ندارد.

از دست دادن مکش ممکن است دلایل زیادی داشته باشد مواردی مانند انسداد در شیلنگ که معمولاً فقط مستلزم جدا کردن اجزای جداشدنی و بررسی هرگونه انسداد است. یا شاید کیسه جاروبرقی یا ظرف گرد و غبار پر است و نیاز به تخلیه دارد. اگر این موارد را بررسی کردید و جارو برقی باز هم مکش نداشت با مرکز ما تماس بگیرید. دلایلی مانند:

خرابی موتور

پاره شدن کیسه جاروبرقی

مسدود شدن لوله جاروبرقی

کثیف بودن برس پارویی

معیوب بودن فیلتر

می باشد. همانطور که گفته شد جاربرقی دارای عمر مشخصی است با بالا رفتن سال های استفاده از آن قدرت موتور و مکش جاروبرقی ضعیف تر می شود.

جارو برقی ال جی مکش ندارد
کار کرد بیش از حد جارو برقی ال جی
نشانه های خرابی جارو برقی

جارو برقی الجی بیش از یکسال است که کار می کند.

میانگین طول عمر یک جاروبرقی متوسط حدود شش سال است. می‌توانید مواردی مانند فیلترهای مسدود شده، رول‌ های برس گیر کرده، شیلنگ ‌های فرسوده، باتری‌های جاروبرقی کهنه و فرسوده و لوازم جانبی شکسته را تعمیر یا تعویض کنید. اما اگر عیب بزرگی مانند خرابی کلید یا موتور سوخته دارد، باید برای تعمیرات آن اقدام کنید.

نشانه های خرابی جاروبرقی

صدای بیش از حد جاروبرقی ال جی

متأسفانه چیزی به نام جاروبرقی بی صدا وجود ندارد. اما اگر سر و صدا بیش از حد به نظر می رسد یا صداهای جدیدی وجود دارد که قبلاً نشنیده اید، ممکن است وقت آن رسیده است که جاروبرقی تعمیر شود. جاروبرقی های نسل جدید بسیار کم صدا هستند، اما برخی از آنها بی صداتر از بقیه اند. وقتی جاروها را آزمایش می کنیم، نویز را در بالاترین میزان توان اندازه گیری می کنیم تا ببینیم چقدر بلند است. دلایل صدای بیش از حد جارو برقی ال جی:

مسدود شدن لوله : یکی از دلایل اصلی صدای بیش از حد جارو برقی مسدود شدن لوله آن است. در حین جارو زدن ممکن است شی به داخل آن کشیده شود و راه لوله را ببندد.

کارکردن بیش از حد جار وبرقی : اگر جارو برقی شما بیش از حد در طی شبانه روز کار کند نه تنها بر روی عملکرد بلکه باعث ایجاد صدای زیاد جارو می شود.

پر شدن کیسه جاروبرقی : اگر کیسه جاروبرقی پر شود مکش جاروبرقی کم می شود و در نتیجه به موتور برای مکش بیشتر فشار وارد می شود و باعث تولید صدای اضافه می شود. کیسه جاروبرقی را هر چند وقت یکبار تخلیه کنید تا مشکلات جدی تری به وجود نیاید.

فیلتر کثیف : فیلتر جاروبرقی بعد از مدتی ممکن است دچار گرفتگی و کثیف شدن توسط گردو خاک و زباله شود که مستقیما بر روی کارکرد جاروبرقی تاثیر گذار است و باعث ایجاد صدای آزار دهنده می شود. در صورت نیاز فیلتر باید تمیز شود تا این مشکل حل شود.

صدای بیش از حد جاروبرقی ال جی
قدرت موتور جاروبرقی ال جی
نشانه های خرابی جارو برقی

قدرت موتور جاروبرقی ال جی ضعیف است

موتور جاروبرقی از اصلی ترین اجزا آن است که در صورت ضعیف شدن توان خود را از دست می دهد و قادر به مکش نیست در صورت مشکل دار شدن موتور باید تعمیر شود زیرا به مرور باعث از کار افتادن جاروبرقی می شود. از نشانه های خرابی موتور جاروبرقی به موارد زیر می توان اشاره کرد:

خاموش شدن ناگهانی جاروبرقی

ایجاد صدای بیش از حد

داغ شدن بدنه جاروبرقی

ایجاد گرد و خاک زیاد

ضعیف شدن مکش جارو برقی

با مشاهده موارد بالا موتور جارو برقی شما دچار مشکل جدی شده است و نیاز به تعمیر فوری دارد.

نشانه های خرابی جاروبرقی

جاربرقی ال جی خاموش می شود

ممکن است در حین جارو کردن جاروبرقی ناگهان خاموش شود. این مشکل دلایل زیادی دارد که می توان مربوط به پریز برق و یا دوشاخه باشد. از دیگر دلایل خاموشی جارو برقی خرابی ترموستات و یا حتی خرابی موتور باشد. در صورت حل نشدن این مشکل حتما یک تعمیر کار جاروبرقی پیدا کنید. از دیگر دلایل :

داغ شدن بیش از حد موتور

اتصالات برقی داخل بدنه

کلید سوئیچ روشن خاموش معیوب

اتصال در سیم جاروبرقی

خاموش شدن جاروبرقی دلایل زیادی دارد که نشان دهنده این است یکی از قطعات جارو به درستی کار نمی کند و نیاز به تعمیر دارد.

خاموش شدن جاروبرقی ال جی
کم و زیاد شدن دور موتور جاروبرقی
نشانه های خرابی جارو برقی

دور موتور جار وبرقی کم و زیاد می شود

علت تنظیم نبودن دور موتور جارو برقی ممکن است از خرابی پتانسیومتر روی دسته و یا بدنه جاروبرقی باشد. پتانسیومتر یک قطعه ای مهم در جاروبرقی است که برای کنترل و تنظیم دور موتور و میزان ولتاژ خروجی می باشد. در صورت خرابی این قطعه دور موتور تنظیم نیست و ممکن است در حین جارو کردن قدرت موتور و مکش کم و زیاد شود.

نشانه های خرابی جاروبرقی

بوی سوختگی از جاروبرقی ال جی

یکی از رایج ترین خرابی های جارو برقی بلند شدن بوی سوختگی از دستگاه است. ممکن است در حین جارو کردن شما بوی سوختگی مانند سوختگی ناشی از اتصال سیم احساس کنید از دلایل آن می توان به سوختن سیم پیچ موتور جاروبرقی اشاره کرد. در برخی مواقع گیر کردن اجسام و یا حجم بالای گرد و غبار می توان باعث ایجاد بوی سوختگی شود.

اگر بوی سوختگی از جارو برقی را حس کردید برای سرویس آن اقدامات لازم را انجام دهید توجه نکردن به این مورد ممکن است باعث آسیب دیدن جدی موتور جاروبرقی شود.

 بوی سوختگی جاروبرقی ال جی
روشن نشدن جارو برقی الجی
نشانه های خرابی جارو برقی

جارو برقی ال جی روشن نمی شود

هنگامی که جارو برقی شما کار نمی کند، معمولاً به دلیل یک خطای الکتریکی مدار باز است. اکثر جاروبرقی ها دارای یک قطعه الکتریکی داخلی به نام T.O.C (قطع اضافه بار حرارتی) هستند. این دستگاه در نزدیکی موتور نصب می شود و برای محافظت از موتور با خاموش کردن جاروبرقی در صورت گرم شدن بیش از حد طراحی شده است. از دیگر ایراداتی که باعث کار نکردن جاروبرقی شود، می‌توان به قطعات معیوب مانند شکستگی فلکس برق، سوئیچ‌های معیوب، موتور یا برس‌های کربن فرسوده و غیره اشاره کرد.

روشن نشدن جارو برقی ال جی ممکن است دلایل زیادی داشته باشد. ابتدا باید اجزا آن بررسی شود:

بررسی سالم بودن دو شاخه برق : ابتدا دو شاخه را بررسی کنید که مشکلی نداشته باشد. و مطمئن باشید که منبع برق آن سالم است.

بررسی دکمه استارت جاروبرقی : معیوب بودن دکمه استارت یکی از دلایل روشن نشدن جاروبرقی است که با بررسی آن و تعمیر دکمه استارت مشکل حل می شود.

اتصال در سیم کشی داخل جاروبرقی : اتصالات داخلی جاروبرقی و مشکلات الکترونیکی یکی از دلایل روشن نشدن دستگاه است که عیب یابی این مشکل توسط یک تعمیر کار جارو برقی ال جی باید انجام شود.

خرابی سیم جمع کن : اتصال در قسمت سیم جمع کن جاروبرقی و کار نکردن آن می تواند باعث روشن نشدن جاروبرقی شود.

اگر موارد بالا را چک کردید و جاروبرقی همچنان روشن نمی شود فورا با مرکز تعمیر جاروبرقی ال جی در اصفهان تماس بگیرید.

نشانه های خرابی جاروبرقی

حرارت جارو برقی الجی بالا است

در حین جارو کشیدن ممکن است شما متوجه شوید که حرارت جاروبرقی بسیار زیاد می شود علت تولید گرمای زیاد از جاروبرقی ناشی از:

مسدود شدن لوله جارو برقی

پر بودن کیسه جارو برقی

خرابی موتور

فن معیوب موتور

وارد شدن ضربه به جاروبرقی

ترموستات معیوب

تمیز نبودن فیلتر

برای جلوگیری از داغ شدن بدنه جاروبرقی سعی کنید دفعات استفاده از آن را کم کنید. کیسه جارو برقی را مرتب تخلیه کنید. از قرار دادن جارو برقی در جای گرم خودداری کنید و هرچند وقت یکبار فیلتر آن را تمیز و یا تعویض کنید.

بالا بودن حرارت جاروبرقی
تعمیر سیم جمع کن جاروبرقی ال جی
نشانه های خرابی جارو برقی

سیم جمع کن جارو برقی ال جی کار نمی کند

یکی از دلایل اصلی جمع نشدن سیم جاروبرقی خرابی ترمز سیم جمع کن است. شاخک های فنری و قرقره سیم جمع کن اگر دچار مشکل و خرابی شوند نیز باعث می شود که سیم جمع کن جاروبرقی دچار مشکل شود.

از دلایل دیگر این مشکل بیرون کشیدن بیش از حد سیم جمع کن و فشار آوردن به آن است. بهتر است در هنگام استفاده سیم جمع کن را کمی به داخل فشار دهید تا به خوبی عمل کند. نوسانات منبع برق نیز می توان باعث خوب کار نکردن سیم جمع کن شود.

و در نهایت خرابی و درست کار نکردن قطعات برقی دستگاه می توان منجر به خرابی سیم جمع کن جاروبرقی شود.

نشانه های خرابی جاروبرقی ال جی

خارج شدن گرد و خاک از جاروبرقی

یکی از اصلی ترین دلایل ایجاد گرد و خاک توسط جاروبرقی مسدود شدن لوله آن است. اگر در حین جارو کردن متوجه این مشکل شدید لوله را بررسی کنید و اگر شی داخل آن گیر کرده بود آن را خارج کنید.

از دلایل دیگر این مشکل پر بودن کیسه جاروبرقی است. وقتی کیسه پر باشد گرد و خاک مکیده شده از مخزن جارو برقی خارج می شود. روشن بودن بیش از حد جارو برقی ممکن است به موتور فشار بیاورد و باعث ایجاد گرد و خاک شود.

ایجاد گرد و خاک زیاد از جاروبرقی ال جی
بوی نامطبوع جارو برقی ال جی
نشانه های خرابی جارو برقی

بوی نامطبوع جارو برقی

دلایل مختلفی وجود دارد که یک جاروبرقی می تواند بوی نامطبوع ایجاد کند. علت واضح می تواند این باشد که یک شی با بوی نامطبوع داخل کیسه جاروبرقی جا گذاشته شده است. یکی دیگر از دلایل بوی بد جاروبرقی می تواند رطوبت باشد و نتیجه جارو کشیدن کف خیس و مایع باشد که وقتی اجازه خشک شدن نمی دهد باعث بوی بسیار نامطبوع می شود.

وقتی فیلترها شسته می‌شوند و اجازه نمی‌دهیم کاملاً خشک شوند، بوی بسیار نامطلوبی ایجاد می‌کنند، به‌ ویژه زمانیکه جارو برقی روشن است. در این صورت نیاز به تعویض فیلترها توسط تعمیر کار جاروبرقی است.

اجزا جاروبرقی

قسمت های اصلی جارو برقی ال جی

جارو برقی همانند دیگر وسایل برقی منزل از قسمت های مختلفی تشکیل شده است که در صورت خراب بودن یکی از این قطعات مستقیما بر روی عملکرد و قدرت مکش آن تاثیر می گذارد. جارو برقی شامل اجزا زیر می باشد:

  • بدنه
  • دسته جارو برقی
  • لوله
  • کیسه
  • موتور
  • زغال جارو برقی
  • سیم و دوشاخه
  • برس و پارویی
  • چرخ
  • ترموستات

جارو برقی های ال جی در مدل های مختلف تولید می شود که ممکن است دارای آپشن های جدید تری باشند.

اجزا اصلی جاروبرقی ال جی
تعمیر انواع جاروبرقی ال جی کیشه ای و بدون کیسه
سوالات متداول

جارو برقی کیسه ای بهتر است یا بدون کیسه؟

هر دو نوع جارو برقی مزایای خود را دارند، برای برخی از افراد تخلیه محتویات سیکلون بدون کیسه در سطل زباله سریع و راحت تر است، اما برخی دیگر ترجیح می دهند کیسه را از جاروبرقی خارج کرده و تخلیه کنند و یا با کیسه جدید جایگزین کنند.

همچنین هزینه خرید کیسه نیز برای جاروبرقی های کیسه ای وجود دارد ، اما آنچه بسیاری از افراد نیز باید در نظر بگیرند این است که جاروبرقی های سیکلون بدون کیسه نیز نیاز به تمیز کردن یا حتی تعویض دوره ای فیلترهای خود دارند

سوالات متداول

جارو برقی های معمولی یا جاروبرقی بی سیم شارژی

جاروبرقی های دستی بی سیم از زمانی که چند سال پیش برای اولین بار معرفی شدند، پیشرفته تر شده اند. این نوع جاروبرقی ها سبک تر هستند و عملکرد بسیار بهتری نسبت به مدل های اولیه دارند. با این حال، جاروبرقی‌های شارژی که با باتری کار می‌کنند، گاهی اوقات قدرت مکش زباله‌های سنگین ‌تر را ندارند اما جاروبرقی‌های معمولی که از شبکه اصلی کار می‌کنند، بهتر کار می کنند.

جاروبرقی های شارژی برای تمیز کردن طولانی مدت مناسب نیستند به دلیل زمان کارکرد باتری قابل شارژ، محدودیت هایی دارند. از طرفی جاروهای شارژی می توانند یک راه بسیار سریع و راحت برای تمیز کردن منازل حتی با وجود محدودیت ها باشند.

جاروبرقی معمولی یا سیم شارژی
سرویس جاروبرقی ال جی
سوالات متداول

جاروبرقی ال جی هر چند وقت یک بار باید سرویس شود؟

به عنوان یک قاعده کلی، اکثر جاروبرقی ها باید سالی یکبار سرویس شوند، اما این بستگی به نوع جاروبرقی و تعداد دفعات استفاده از آن دارد، زیرا برخی از جاروبرقی های بزرگ صنعتی نیاز به خدمات سالیانه دو بار را دارند. اگر جاروبرقی شما نیاز به سرویس دارد می توانید با مرکز تعمیر جاروبرقی ال جی تماس بگیرید.

سوالات متداول

بهترین میزان وات برای جاروبرقی

مشخصات جاروبرقی یکی از چالش برانگیزترین جنبه های انتخاب یک جاروبرقی جدید است. اول از همه، مصرف کنندگان جاروبرقی هایی را می خواهند که بهترین قابلیت تمیز کنندگی را ارائه می دهند و اکثر مصرف کنندگان معمولاً توانایی تمیز کردن را با "قدرت" یا "مکش" یکی می دانند.

همه جاروبرقی ها بر اساس جریان هوا از دهانه سر یا ابزار تمیز کننده، از طریق جاروبرقی و کیسه و یا سیستم فیلتر و سپس خروجی درگاه اگزوز کار می کنند. این جریان هوا توسط موتور خلاء ایجاد می شود که ممکن است به عنوان موتور مکش نیز شناخته شود. قدرتمندترین مدل جاروبرقی های کیسه ای و مخزنی بین 1800 تا 2200 وات می باشد. استاندارد جاروبرقی های بدون کیسه نیز همین قدر می باشد.

بیشتر جاروبرقی های موجود در بازار از 1400 تا 2500 وات هستند. همانطور که می دانید هر چه میزان این اعداد بالاتر باشد جاروبرقی دارای توان و مکش بیشتری است و موتور قوی دارد.

میزان وات مناسب برای جاروبرقی های ال جی
نمایندگی تعمیر جاروبرقی ال جی در اصفهان
سوالات متداول

چگونه یک مرکز تعمیر جاروبرقی ال جی را پیدا کنیم؟

اکثر جاروبرقی ها بعد از چند سال کارکردن به سرویس و تعمیر قطعات نیاز دارند مکش و قدرت موتور به مرور کمتر می شود. جاروبرقی های ال جی دارای قطعات با کیفیت است اگر در هنگام تعمیر با قطعات اورجینال تعویض نشود بعد از مدت کوتاهی دوباره نیاز به تعمیر و هزینه اضافه دارد. پس بهتر است در همان ابتدا مرکز تعمیر جاروبرقی معتبری را پیدا کنید تا از خدمات آن اطمینان داشته باشید.

پرسنل و کارشناسان حرفه ای، تعمیر به موقع، تعویض با قطعات اصل و اورجینال، پیدا کردن عیب اصلی در کمترین زمان از ویژگی های یک مرکز تعمیر جاروبرقی معتبر است. نمایندگی حامی ال جی از جمله مراکز شناخته شده در زمینه تعمیر وسایل خانگی ال جی در شهر اصفهان می باشد که با سال های فعالیت توانسته اعتماد مشتریان را به خود جلب کند. اگر در شهر اصفهان ساکن هستید و جاروبرقی ال جی شما نیاز به تعمیر دارد با مرکز ما تماس بگیرید تا توسط پشتیبانی آنلاین راهنمایی های لازم به عمل آید.

سوال و دیدگاه

هر سوالی درباره خدمات ما دارید میتوانید لز طریق فرم زیر ارسال کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت سوال شما را پاسخ دهند.

درخواست تعمیر